عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه

عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه

دیگه کم کم داره حال وهوای شهر ها بهاری میشه
وبلاگ منم از امروز حال وهوای دیگه خواهد  داشت
 چون یکی از دوستان افتخار دادن و قبول  کردن تو 
وبلاگ مطلب بنویسن هرچند کم ولی همونم خوبه
نظرات 10 + ارسال نظر
دختر مشرقی جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 00:13 http://roya0sharghi.blogfa.com/

سلام مجدد ..مگه قراربهم نون قرض بدیم که از هم دیگه تعریف کنیم هر کسی نظر خودشو میده...عکس قشنگی ...طبیعت که جون گرفته حالا نوبت ما ادماست...شاد باشی سید خدا

چشمه نور جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 00:43 http://yas114.blogfa.com/

سلام شما که عادت به تعریف ندارید /چشمک ....منم موافق لینک ..........سید خدا من همون دختر مشرقی ام اینم یکی دیگه از ولاگ های من به اتفاق.........می باشد
ممنون از حضور سبزت
شاد باشی

امید. جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:39

سلام سید ببین برو از همین حالا فکره عیدی باش که باید به من بدی

سامی جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 16:27

سلام سید
منظره زیبایی گذاشتی....
جون دشمنت...داشتم...توی تصویرغرق می شدم
خوب شد..دیس کانکت شدم..وگرنه..معلوم نبود...این
جاده بی انتها...منو..باخودش..تاکجاهامی برد
ای ول...خوب..چشمهارو....توی عمق عکسهایت میبری
دست مریضاد
الحق که اخر....هیپتونیزم کننده هایی
شوخی کردم
عالی بود..
منتظرتصاویر..بعدیت..هستیم
..
دست علی یارت
خدانگهدارت

مهلا( اولدوز) شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:00

سلام...خوبی آقای (هاش ۲ اوو) نمی دونستم چه جوری بنویسمش!!!!
خوب می خواستم بدونم که تونستی روی اون برنامه کار کنی یا نه؟؟
من اونو واسه پروژم می خوام.خوشحال می شم اگه کمکم کنی...
عیدیت پیش من محفوظه....

مهلا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:08

راستی اصلا برنامه یادته!!!! یاد آوری می کنم: اینکه پرسشنامه ای رو طوری طرح ریزی کرد که وقتی اونو برای میل کسی می فرستی بشه سوالهای ۴ گزینه ای شو تیک دار کرد....
ممنونم
موفق باشی

نگار شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 14:06 http://asal29032.blogfa.com/

سلام سید پیشاپیش عیدو بهتون تبریک می گم . امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید

مهلا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 18:12

البته خودم حدسشو می زدم...ولی اگه دنبالش باشی شاید بتونی....من این پرسشنامه رو باید برای اساتید ایرانی خارج از کشور بفرستم...

خنده تلخ یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:24 http://entezar1172.blogfa.com

یاهو
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام بزرگوار
زیباست
شما چرا کد عدم دسترسی گذاشتین؟؟؟؟(امکان دسترسی هست ها)
سال خوب و سراسر موفقیتی را براتون ارزو میکنم
التماس دعا-یاحق

ابوذر سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 14:55

سلام سید جون خوشم میاد به روزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد