عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه

عکس

عکس ناب-متن ناب و هر چیز ناب دیگه

شما از این تصویر چه برداشی دارید ؟؟

نظرات 11 + ارسال نظر
آصره پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1384 ساعت 17:51

نظری ندارم .... هه هه .. ولی جالبه ..آدم یاده آبه بخار شده میوفته ...:ییییییی .... یا حق

آرش جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:23 http://gun.blogsky.com

سلام سید محمود :به خدا شرمندتم خیلی کار داشتم(از این بهونه ها)راستی خوب هستین؟ عجب وبلاگی درست کردی من که کلی حال کردم خیلی روش کار کردی.واقعا خسته نباشی. یاحق

tifoos شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 16:03 http://tifooses.mihanblog.com

salam veblage ghashangi dary....mofagh bashi..khosh hal misham be manam sar bezany seyed jan.tifoos

یکتا یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:06 http://entezar1172.blogfa.com

یاهو
دوست عزیزم سلام
شهادت امام جود و کرم بر شما تسلیت باد
من یه دوره اپ عقبم الان تصویر اوج رو دارم و باید بگم فوق العادس تبریک میگم انتخاب بجایی ایه...
التماس دعا(عاجزانه)
پایدار باشید
مسافر بروز است و ....
یاحق

توپولی یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:19 http://topoli6612.blogsky.com

یه آدم توی شیشه
اسیر
این روزگار اکثر آدمهای الانه!

ترنم چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 16:38

فقط می خواستم وقتتو بگیرم

آزی جون یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 17:03 http://yas-sefid-17.blogsky.com/

سلام
به من که سر نمی زنید اما من شمارو یادم نرفته ...
راجع به عکس هم باید بگم که یه جورایی مث یه حباب که دور خیلی از ماها ست و ما هم گاهی وقتها هیچ تلاشی واسه برداشتنش نمی کنیم
گیر کردیم ولی خودمونم نمی دونیم....
موفق و شاد و سربلند و جاری باشی تا ابد...

asal یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:14

salam.webloge khobie.baratoon off ham gozashtam.khosam omad.movafagh bashin.in ma adamaye in keshvar hastim ke hamamoon asire in avaziha shodim.va az bare moshkelati ke in dolat barta ardom dorost karde zanoohamoon kham shode.faghat ye rah darim oonam talash baraye paridan.

سپیده شنبه 10 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 16:13

سلام سید محمود عزیزم من سپیده از دامغان برات نظرم رو میدم کاربسیار جالبی کردی اما جوونی مثل تو حیف نیست وقتش رو این تور هدر بده ؟

دوستدار تو سپیده

مریم** چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:43

من یاد یه ادم بی دست و پا میوفتم.که تو تنگنای محدودیت گرفتار شده نمیتونه رو پای خودش بایسته.

الهام خانوم پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:42

تو اون شیشه حتما اون آدمکه داره خفه می شه چون هوا واسه نفس کشیدنش کم شده طفلی داره دست و پا می زنه شاید کسی ببینتش اما همه به حرکاتش می خندن و می گن وای چه بانمکه
دوست داره فریاد بزنه اما صداش و هیچ کس نمی شنوه جز خودش؛ فکر کنم یه جورایی آشنا می زنه انگار خیلی وقته می شناسمش....
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد